1,20m !!

I fredags kväll hade jag hoppträning på Capri och det gick så jäkla bra om jag får säga det själv. Hade full koll på henne hela träningen och det medta ar klockrent! Vi tränade bågar, trippelbarr och bana. Min lillebror Samuel följde med hehe, han tyckte det var jättespännande och kul! Han kände sig nog också rätt stor när han fick hjälpa Björn med lite saker haha. I alla fall. Capri hoppade skitfint! Bästa hoppträningen för oss någonsin tror jag! Inte ett enda riv. I slutet hade vi höjdhoppbing eftersom det var sista gången på terminen. Vi hoppade ett rättyppstående på ca 80 cm, tre galoppsprång och sen en oxer som Rönnberg höjde hela tiden. Vi började på 95 cm, sedan 1,10 m och till sist 1,20 m. Kan ni fatta? Det kan knappt jag! Jag som ändå är lite nojjig när hinder börjar komma upp mot 1m.. Slog mitt rekord igår med 20 cm! Det är ändå rätt mycket hihi! Var sjukt stolt över både mig och hästen igår. Gick hur lätt som helst! Samuel filmade, men man ser typ ingenting för han är tyvärr inte den stadigaste med kameran.. Lite ser man i alla fall haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide