Startlista KM i dressyr 2012



Jag startar först i lektionshästklassen på söndag och jag ska rida en LB:3a på Yoda. Ska faktiskt bli hur kul som helst! Har suttit och kollat på lite LB:3or på youtube för jag orkar inte lära mig programmet på papper. Har ridit LB:3 en gång förut men det var på KM 2011 på Fuxelito, så jag kommer ju såklart inte ihåg något av programmet eftersom det var så längesen. Måste gå igenom lite till. Bara tre dagar kvar! Måste hitta någon som kan låna ut en tävlingskavaj åt mig, min är alldeles för stor! Dessutom måste jag införskaffa vita handskar! Schabrak har jag i alla fall redan hihi! Någon som kommer och kollar? Första start är kl. 13.00 men lektionshästklassen brukar inte börja förrän tidigast 14.30.

Foto: Vickan Lundqvist
Yoda och Anna S i lektionshästmästerskapet 2012, fina hästen!

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till :D

Svar: Tack Sara! :D
Sara Ersson

2012-11-08 @ 21:05:06
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide